Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2014

H online αγορά του CarLink 
Σας υποδέχεται και παρέχει τη δυνατότητα αγοράς και πώλησης Μεταχειρισμένων Αυτοκινήτων, Μοτοσυκλετών, Φορτηγών μικότερα από 7.5t, Φορτηγών μεγαλύτερα από 7.5t, Τράκτορες, Επικαθύμενα, Ρυμούλκες, Λεωφορεία, Γεωργικά Μηχανήματα, Μηχανήματα, Κλαρκ καθώς επίσης Ανταλλακτικά, Ελαστικά, Τιμές Συνεργείων και Αναζήτηση Εμπόρων.
CarLink.gr | Βρες το επόμενο οχημά σου!!

Σχετικά με Καταχωρήσεις

Συχνές Ερωτήσεις, Απαντήσεις / Πιθανά Προβλήματα
Τι μπορώ να καταχωρήσω και τι να αναζητήσω σε μια αγγελία?
Αυτοκίνητα, Μοτοσυκλέτες, Τροχόσπιτα, Επαγγελματικά Οχήματα, Ανταλλακτικά, Συνεργεία, Εμπόρους/ Αντιπροσωπίες, Υπερκατασκευές, δείτε πιο αναλυτικά όλες τις κατηγορίες στα πεδία “καταχώρηση” .Ιδιώτες δεν επιτρέπεται να καταχωρήσουν τιμές συνεργείων και οτιδήποτε άλλο αντιστοιχεί στους Εμπόρους.
Τι δεν επιτρέπεται να καταχωρήσω?
Οτιδήποτε που δεν σχετίζεται με τα πεδία που έχετε επιλέξει κατά την καταχώρηση (ακατάλληλο υλικό, προσωπική σας διαφήμιση). Αγγελίες που θα θεωρούνται ακατάλληλες και δεν συμφωνούν με τους γενικούς όρους χρήσης του CarLink.gr,  θα διαγράφονται χωρίς καμία προειδοποίηση και θα μπλοκάρεται ο λογαριασμός e-mail ,αλλά και το τηλέφωνο που έχετε δηλώσει.
Γιατί δεν εμφανίζεται η αγγελία μου?
Ελέγξτε την ορθότητα της διαδικασίας και προσέξτε να έχετε επιλέξει σωστά τα πεδία έτσι ώστε να βρείτε την αγγελία σας.(π.χ δεν μπορείτε να αναζητείτε το Ι.Χ. σας στην κατηγορία των φορτηγών). Σε περίπτωση που εντοπιστεί ακατάλληλο υλικό, μπλοκάρεται η αγγελία σας και δεν θα εμφανίζεται.
Γιατί έχει διαγραφεί η αγγελία μου?
Υπάρχει περίπτωση η αγγελία σας να μην είναι σύμφωνη με τους γενικούς όρους χρήσης του CarLink.gr και να έχει διαγραφεί από το σύστημα ή έχει επέλθει ο χρόνος διάρκειας της αγγελίας σας.
Πως μπορώ να ανανεώσω την αγγελία μου?
Εάν είστε ιδιώτης, με οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία της αγγελίας, ανανεώνεται αυτόματα ο χρόνος διάρκειας της αγγελίας. Σε περίπτωση εμπόρου, μετά τις 100 ημέρες δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου, φροντίστε να είναι ανανεωμένη η συνδρομή σας.
Πως μπορώ να διαγράψω την αγγελία μου?
Επιλέξτε το button ¨Σύνδεση¨ το οποίο βρίσκεται στο button My CarLink. Εισάγετε το όνομα χρήστη (username) αλλά και τον κωδικό πρόσβασης (password) και εφόσον έχετε συνδεθεί κάντε κλικ στην επιλογή διαγραφή της αγγελίας μου.
Δεν θυμάμαι το όνομα χρήστη (username) ή τον κωδικό πρόσβασης ( password), τι πρέπει να κάνω?
Πηγαίνετε στο My CarLink.gr - σύνδεση  και επιλέξτε ¨έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης¨. Πληκτρολογείστε την ηλεκτρονική διεύθυνση του e-mail σας και σύντομα θα σας αποσταλεί ο κωδικός σας στο e-mail σας. Σε περίπτωση κατά την οποία στην εγγραφή σας δηλώσατε μόνο αριθμό τηλεφώνου, παρακαλούμε όπως  επικοινωνείστε μαζί μας.
Πώς μπορώ να ‘’ανεβάσω’’ τις φωτογραφίες στην αγγελία μου?
Κάντε κλικ στο button φωτογραφίες και επιλέξτε τις φωτογραφίες του οχήματος σας ή του ανταλλακτικού σας. Οι διαστάσεις και ο τύπος της κάθε φωτογραφίας, πρέπει να είναι JPEG-format και 640χ 480 pixel. Οι ρυθμίσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν απευθείας στην φωτογραφική σας μηχανή.
Πώς πρέπει να φαίνονται οι φωτογραφίες της αγγελίας μου?
Η πρώτη εντύπωση είναι και η μισή επιτυχία. Έχετε αποφασίσει να πουλήσετε το μεταχειρισμένο σας όχημα. Εφόσον είναι δυνατόν φροντίστε το όχημά σας να είναι καθαρό και περιποιημένο. Αποφύγετε τις  βραδινές ώρες για την φωτογράφιση. Εάν επιθυμείτε να αναδείξετε κάτι το οποίο διακρίνεται μόνο την νύχτα (πχ. ιδιαίτερος φωτισμός του οχήματος σας) επιλέξτε και 1-2 βραδινές  φωτογραφίες  και φροντίστε οι υπόλοιπες να είναι τραβηγμένες την ημέρα. Προσπαθήστε να “τραβήξετε” φωτογραφίες και από τις τέσσερις πλευρές του οχήματος σας.
Πως μπορώ να συμπιέσω τις φωτογραφίες για να μειώσω το μέγεθος?
Επιλέξτε ρυθμίσεις φωτογραφίας εφόσον έχετε επιλέξει μια φωτογραφία και μικρύνεται το μέγεθος της.
Υπάρχει Ιδιωτικό Συμφωνητικό -Σύμβαση Πώλησης για Ιδιώτες στο CarLink.gr ?
Ναι, μπορείτε να το βρείτε στην κατηγορία πληροφορίες. Διαβάστε πρώτα όμως τον Οδηγό Συναλλαγών
Έχω εντοπίσει μια κακόβουλη αγγελία, τι πρέπει να κάνω?

Σε οποιαδήποτε τέτοια περίπτωση, σας παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή μαζί μας, αποστέλλοντας τον αριθμό της εν λόγω αγγελίας στο protect@carlink.gr
Λαμβάνω περίεργα e-mails και sms από αγνώστους που μου ζητάνε προκαταβολή, τι πρέπει να κάνω?
Μην δώσετε σε καμία περίπτωση προκαταβολή και διαβάστε τον Οδηγό Συναλλαγών.
Νομίζω ότι έχω έχω εξαπατηθεί, τι πρέπει να κάνω?
Ελάτε σε επαφή άμεσα μαζί μας στο protect@carlink.gr
Που μπορώ να βρώ την λίστα τιμών για εμπόρους?
Στην επιλογή ¨Έμποροι¨ επιλέξτε το πεδίο ¨Ανανέωση συνδρομής¨



Σχετικά με Διαφημίσεις

Συχνές Ερωτήσεις, Απαντήσεις / Πιθανά Προβλήματα
Πως μπορώ να καταχωρήσω μια διαφήμιση στο CarLink.gr?
Στην επιλογή ¨Έμποροι¨, επιλέξτε το πεδίο Διαφημιστείτε. Στη συνέχεια επιλέξτε το πακέτο, την κατηγορία, αλλά και το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας και ακολουθείστε την διαδικασία που ορίζεται. Ειδάλλως, επικοινωνείστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 525258 ή στείλτε το μύνημά σας στο adv@carlink.gr . Υπεύθυνη δημιουργικού τμήματος Ειρήνη Στέφα.

Ποιές είναι οι τεχνικές προδιαγραφές για καταχώρηση διαφήμισης?
Διαβάστε τις διαστάσεις-pixels στην επιλογή ¨Διαφημιστείτε¨.
Για οποιαδήποτε περεταίρω διευκρίνιση είμαστε στην διάθεσή σας. Επικοινωνία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου