Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Όλα για τον Επαγγελματία Οδηγό..
Ξεκίνησε τα επαγγελματικά σου ταξίδια κάνοντας την καλύτερη επιλογή!!


Το CarLink σου προσφέρει την δυνατότητα να βρείς αυτό που χρειάζεσαι και απαιτεί η δουλεία σου! Ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι με το κατάλληλο όχημα. Επέλεξε λοιπόν γρήγορα αυτό που σε καλύπτει ώς Επαγγελματία Οδηγό.

















Επίσης μέσα από την ανανεωμένη online αγορά του CarLink γίνεται δωρεάν καταχώρηση οποιουδήποτε οχήματος αρκεί να επισκευθείτε την πλήρως ενημερώμενη σελίδα www.carlink.gr

Σχετικά με Συνδρομές

Συχνές Ερωτήσεις, Απαντήσεις / Πιθανά Προβλήματα
Πως μπορώ να ανανεώσω την συνδρομή μου, πρέπει να κάνω την εγγραφή μου πρώτα?
Μπορείτε αν θέλετε αρχικά να πραγματοποιήσετε την κατάθεση (ALPHA BANK με αριθμό λογαριασμού IBAN GR44 0140 7210 7210 0200 2004 266, δικαιούχος AUTOLIX24 ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε) και να μας αποστείλετε το αποδεικτικό με fax στο 2310 525248 ή μέσω e-mail στο sales@carlink.gr και στη συνέχεια να ολοκληρώσετε την Εγγραφή σας. Ανανέωση Συνδρομής
Διαφορετικά, μπορείτε να κάνετε πρώτα την Εγγραφή σας και στη συνέχεια να ακολουθείσετε την διαδικασία Ανανέωσης Συνδρομής
Στην περίπτωση που είστε ήδη μέλος, συνδεθείτε στο πάνελ διαχείρισης My CarLink.gr  και επιλέξτε Ανανέωση Συνδρομής. Η συνδρομή σας θα αρχίζει, εφόσον λήξει η Δωρεάν δοκιμαστική περίοδος των 100 ημερών.
Έχω ανανεώσει την Συνδρομή μου, πότε θα μπορώ να καταχωρήσω αγγελίες οι οποίες θα εμφανίζονται στην μηχανή αναζήτησης?
Από τη στιγμή που θα εμφανιστεί το χρηματικό ποσό στο CarLink.gr στις επόμενες 24 ώρες, οι διαχειριστές του θα ενεργοποιήσουν την συνδρομή σας.
Έχω καταθέσει το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί σε Συνδρομητικό πακέτο αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμη η Συνδρομή μου.Τι πρέπει να κάνω?
Επιλέξτε να κάνετε την κατάθεση στη συνεργαζόμενη Τράπεζα του CarLink.gr ( Alpha Bank ) έτσι ώστε να εμφανιστεί το χρηματικό ποσό που εμβάσατε, άμεσα. Σε περίπτωση που πραγματοποιήσατε κατάθεση μέσω e-banking από μη συνεργαζόμενη Τράπεζα με το CarLink.gr, τότε απαιτείται χρονικό διάστημα 24 ωρών για την μεταφορά τους. Σε κάθε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα, αποστείλτε το αποδεικτικό κατάθεσης στο fax 2310 525248 ή μέσω e-mail στο sales@carlink.gr για να ενεργοποιήσουμε την συνδρομή σας. 

Σχετικά με Tιμολογήσεις

Συχνές Ερωτήσεις, Απαντήσεις / Πιθανά Προβλήματα


Έχω καταβάλλει την συνδρομή μου, ή έχω πληρώσει να διαφημιστώ στο CarLink.gr  πότε θα λάβω το αντίστοιχο τιμολόγιο?

 Από την στιγμή που θα γνωστοποιηθεί η πληρωμή σας στο CarLink.gr, εντός τριών εργάσιμων ημερών, θα λάβετε τιμολόγιο στο πάνελ διαχείρισης My CarLink.gr (κατά την διάρκεια της σύνδεσής σας), επιλέγοντας ¨Τα τιμολόγια μου¨, έχετε την δυνατότητα να τα αποθηκεύσετε ή να τα εκτυπώσετε. Επίσης εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να τα λάβετε μέσω e-mail ή ταχυδρομικώς.
Ο χρόνος τιμολόγησης βρίσκεται πάντα σε συνάρτηση με τον τρόπο κατάθεσης του χρηματικού ποσού, πχ. εμβάσματα από μη συνεργαζόμενη τράπεζα με το CarLink.gr απαιτεί 1-2 εργάσιμες ημέρες για την εμφάνισή τους στην εταιρεία μας. Επιλέξτε να πραγματοποιήσετε την συναλλαγή σας, με τράπεζα που συνεργάζεται με το CarLink.gr, διαφορετικά μέσω VISA ή PayPal, έτσι ώστε να αποφεύγονται οποιεσδήποτε καθυστερήσεις.














CarLink.gr Ι Βρες το επόμενο όχημά σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου